Kod: 4.00-4
Dętka do wózka w rozmiarze 4.00-428,00 Zł bez podatku VAT
(34,44 Zł z VAT)
Wymienna dętka do koła w rozmiarze 4,00-4, do średnicy koła 300 mm.
Kod: RNP 300
Rudl na opony, nośność 300 kg. Kolor kuli ma charakter wyłącznie poglądowy, rzeczywista dostawa zależy od aktualnego stanu pełny opis i parametry
Rudl na opony, nośność 300 kg. Kolor kuli ma charakter wyłącznie poglądowy, rzeczywista dostawa zależy od aktualnego stanu magazynowego.
Bręg na opony, nośność 300 kg, koła nadmuchiwane Ř 300 mm, tarcza koła metalowego.
| nośność (kg) | 300 |
| łopata szer. x gł. (mm) | 625 x 605 |
| maks. wysokość (mm) | 1330 |
| maks. szerokość (mm) | 630 |
| waga (kg) | 22 |
| koła | Ř300 K |
| łożyska | rolka |
| Nośność: | 300 kg |
|---|---|
| Wysokość: | 1330 mm |
| Szerokość: | 630 mm |
| Wymiary łopaty: | 625x605 mm |
| Rodzaj kółek: | nadmuchiwany (kogut) |
| Łożyska: | wałek |
| Waga: | 22 kg |
| Gwarancja (lata): | 2 |
Kod: 4.00-4
Dętka do wózka w rozmiarze 4.00-428,00 Zł bez podatku VAT
(34,44 Zł z VAT)
Wymienna dętka do koła w rozmiarze 4,00-4, do średnicy koła 300 mm.
Kod: 4.00-4K
Komplet opona + dętka w rozmiarze 4,00-497,00 Zł bez podatku VAT
(119,31 Zł z VAT)
Opona wymienna + dętka do koła w rozmiarze 4.00-4, dla średnicy koła 300 mm.
Kod: N30 K VL
Koło zapasowe do wózka N30 K VL107,00 Zł bez podatku VAT
(131,61 Zł z VAT)
Koło zapasowe do steru wraz z obudową i rurą, średnica koła 300 mm, tarcza spawana, łożysko wałeczkowe.
Kod: RNP 200
Wózek na opony567,00 Zł bez podatku VAT
(697,41 Zł z VAT)
Wózek na opony, nośność 200 kg. Kolor ma charakter wyłącznie poglądowy, dostępność barw jest zależna od aktualnego stanu magazynowego.
1) Opis etykiety:

rodzaj tarczy koła (P - plastik, K - metal)
Ř koła (26=260, 30=300, 35=350)
rodzaj koła (N - nadmuchiwane, S - pełna guma)
maksymalna gwarantowana nośność w kg
oznaczenie typu gatunku
RA - prosty (młynarz)
RB - prosty (nieprofesjonalny)
RF - proste wzmocnione
RC - standard (profesjonalny)
RD - standard - zwężany
RE - do skrzynek
RES - do skrzyń ze zjeżdżalnią
RK - lufa KEGY
RN - meble
SV - beczka klasyczna beczka 200 l
AL - sztabki aluminiowe
RL - do butli ciśnieniowych
PO/PB - kosz na śmieci i butelka PB 10kg
Oznaczanie łożysk:
KL - łożysko ślizgowe
VL - łożysko toczne (igiełki stalowe w koszyku z tworzywa sztucznego)
JL - łożysko igiełkowe (20 oddzielnych igieł stalowych)
KU - łożysko kulkowe
2) Opis używanych rowerów:
|
koła Ø140, Ø160, Ø200 |
koła z metalowym lub plastikowym krążkiem miarka z gumową obręczą Zastosowanie: proste, mniej obciążone kule. Do stopni schodów stosuje się koła Ø160, z łożyskiem ślizgowym (dla mniejszych obciążeń) lub z łożyskiem tocznym dla większych obciążeń. Zasada toczenia trzech kółek 160 odpowiada standardowi stopnia schodów = 160 mm. |
|
koła Ø200 P (N20 P) |
Dmuchane koła z plastikową tarczą i łożyskiem ślizgowym. Najpopularniejszy typ koła stosowany do większości średnich obciążeń do 250 kg. W przypadku tego tańszego typu koła należy przestrzegać plastikowej tarczy, co bezwzględnie wymaga przestrzegania ograniczenia maksymalnego napompowania do ciśnienia do 150 kPa. Jeśli to ograniczenie nie będzie przestrzegane, plastikowe wykończenie ulegnie oderwaniu. dysku lub zmianę pięty płaszcza i zniszczenie duszy. |
|
koło Ø260 K (N26K) |
Dmuchane koło z metalową tarczą, może posiadać łożysko ślizgowe lub toczne. Optymalna średnica koła z punktu widzenia mechaniki przechylania dużych ładunków. Stosowany jest do ładunków o maksymalnym obciążeniu od 250 do 300 kg. |
|
koło Ø260 K (S26K) |
Rower z solidną gumową obręczą i metalową tarczą. Ze względu na wysoką twardość koło to ma bardzo małe opory toczenia. Podczas eksploatacji należy szanować fakt, że rower ten jest absolutnie „nieelastyczny”. Dlatego nie jest w stanie zaabsorbować uderzenia o krawędź czy inną nierówności. Uderzenie w krawędź prowadzi do zniszczenia koła poprzez pęknięcie w kierunku wzdłużnym felgi. (Masywna gumowa obręcz powstaje poprzez połączenie dwóch lekkich listew). |
|
koło Ø300 (N30K) |
Dmuchane koło z metalową tarczą, wyposażone w łożysko toczne. Standardowy typ koła stosowany w większości kół profesjonalnych i specjalnych.* |
|
koło Ø350 (N35K) |
Dmuchane koła z metalowym dyskiem. Tarcza jest wzmocniona poprzez formowanie i połączona sześcioma śrubami. Koło to ma albo szerszą standardową piastę z łożyskiem tocznym i plastikową zatyczką, albo wzmocnioną piastę i jest montowane przy użyciu dwudziestu kawałków stalowych sworzni 4 × 45. Zastosowanie tego koła dotyczy najcięższych ładunków do maksymalnego obciążenia 350 kg. |
|
Średnice osi kół, na których montowane są koła: |
W przypadku kół Ø140 i Ø160 średnica osi wynosi 15 mm. Dla wszystkich pozostałych kół, z wyjątkiem koła wzmocnionego Ø350, średnica osi wynosi 20 mm. Dla koła wzmocnionego Ø350 średnica osi wynosi 22 mm. W przypadku większości kół rozmiar osi pozwala na zastosowanie zarówno plastikowych, jak i metalowych kół tarczowych. Można go zatem zastąpić kołami z tarczą metalową w przypadku kół wyposażonych w tarcze z tworzywa sztucznego. |