Zadzwoń (+48) 731 509 504 , poniedziałek-piątek 7:30 - 15:30
0,00 Zł
Razem bez VAT:
0,00 Zł
Całość do zapłaty z VAT:
0,00 Zł

Wózek taczkowy RB 200 020 P KL

Kod: RB 200 020 P KL

Wózek taczkowy RB 200 S20 P KL, nośność 200 kg, wymiary łopaty 400 x 200 mm. Kolor ma charakter wyłącznie poglądowy, dostępne pełny opis i parametry

Produkt realizowany na zamówienie. Szacowany czas dostawy: 2 - 3 tygodni (uzależniony od dostępności u producenta).

236,00 Zł 290,28 Zł z VAT

Liczba sztuk

Opis i parametry techniczne

Wózek taczkowy RB 200 020 P KL

Wózek taczkowy RB 200 S20 P KL, nośność 200 kg, wymiary łopaty 400 x 200 mm. Kolor ma charakter wyłącznie poglądowy, dostępne kolory zależne od aktualnego stanu magazynowego.

Rudl RB 200 S20 P KL, udźwig 200 kg, wymiary łyżki 400 x 200 mm, koła z pełnej gumy

Nośność: 200 kg
Wysokość: 1040 mm
Szerokość: 470 mm
Wymiary łopaty: 400x200 mm
Rodzaj kółek: guma pełna
Łożyska: śliski
Waga: 8.2 kg
Gwarancja (lata): 2

Podobne produkty

Informacje / dokumenty

  • Objaśnienia dotyczące oznaczania brył

1) Opis etykiety:

rodzaj tarczy koła (P - plastik, K - metal)
Ř koła (26=260, 30=300, 35=350)
rodzaj koła (N - nadmuchiwane, S - pełna guma)
maksymalna gwarantowana nośność w kg
oznaczenie typu gatunku
RA - prosty (młynarz)
RB - prosty (nieprofesjonalny)
RF - proste wzmocnione
RC - standard (profesjonalny)
RD - standard - zwężany
RE - do skrzynek
RES - do skrzyń ze zjeżdżalnią
RK - lufa KEGY
RN - meble
SV - beczka klasyczna beczka 200 l
AL - sztabki aluminiowe
RL - do butli ciśnieniowych
PO/PB - kosz na śmieci i butelka PB 10kg

Oznaczanie łożysk:

KL - łożysko ślizgowe
VL - łożysko toczne (igiełki stalowe w koszyku z tworzywa sztucznego)
JL - łożysko igiełkowe (20 oddzielnych igieł stalowych)
KU - łożysko kulkowe

2) Opis używanych rowerów:

  • Do steru można zastosować gumowe uchwyty Ø25 mm lub plastikowe uchwyty z ochronnym brzegiem Ø25 mm.
  • Rule produkowane są metodą spawania w atmosferze ochronnej, przed malowaniem KOMAXID-em piaskowane. Odcień koloru można dostosować zgodnie z życzeniem klienta.
  • Indywidualna produkcja może zapewnić specyficzne dostosowanie do poszczególnych typów standardowych kul lub produkcję całkowicie nietypowych kul według wymagań klienta i w krótkim czasie dostawy.

* Koło tego typu ze względu na swoje gabaryty jest najbliższe zamiennikowi wycofywanego z produkcji koła BARUM 12×4.

Uwaga: ze względu na możliwe modyfikacje konstrukcyjne w czasie, podane parametry poszczególnych brył w zakresie wymiarów i wagi można uznać za informacyjne.

koła Ø140, Ø160, Ø200

koła z metalowym lub plastikowym krążkiem miarka z gumową obręczą
koła wyposażone w łożyska ślizgowe, niektóre koła Ø160 mogą mieć łożyska toczne

Zastosowanie: proste, mniej obciążone kule. Do stopni schodów stosuje się koła Ø160, z łożyskiem ślizgowym (dla mniejszych obciążeń) lub z łożyskiem tocznym dla większych obciążeń. Zasada toczenia trzech kółek 160 odpowiada standardowi stopnia schodów = 160 mm.

koła Ø200 P (N20 P)
Ř260 P (N26 P)
płaszcz 3,00 – 4

Dmuchane koła z plastikową tarczą i łożyskiem ślizgowym. Najpopularniejszy typ koła stosowany do większości średnich obciążeń do 250 kg. W przypadku tego tańszego typu koła należy przestrzegać plastikowej tarczy, co bezwzględnie wymaga przestrzegania ograniczenia maksymalnego napompowania do ciśnienia do 150 kPa. Jeśli to ograniczenie nie będzie przestrzegane, plastikowe wykończenie ulegnie oderwaniu. dysku lub zmianę pięty płaszcza i zniszczenie duszy.

koło Ø260 K (N26K)
płaszcz 3,00 – 4

Dmuchane koło z metalową tarczą, może posiadać łożysko ślizgowe lub toczne. Optymalna średnica koła z punktu widzenia mechaniki przechylania dużych ładunków. Stosowany jest do ładunków o maksymalnym obciążeniu od 250 do 300 kg.

koło Ø260 K (S26K)

Rower z solidną gumową obręczą i metalową tarczą. Ze względu na wysoką twardość koło to ma bardzo małe opory toczenia. Podczas eksploatacji należy szanować fakt, że rower ten jest absolutnie „nieelastyczny”. Dlatego nie jest w stanie zaabsorbować uderzenia o krawędź czy inną nierówności. Uderzenie w krawędź prowadzi do zniszczenia koła poprzez pęknięcie w kierunku wzdłużnym felgi. (Masywna gumowa obręcz powstaje poprzez połączenie dwóch lekkich listew).

koło Ø300 (N30K)
płaszcz 4,00 – 4

Dmuchane koło z metalową tarczą, wyposażone w łożysko toczne. Standardowy typ koła stosowany w większości kół profesjonalnych i specjalnych.*

koło Ø350 (N35K)
płaszcz 3,50 – 6

Dmuchane koła z metalowym dyskiem. Tarcza jest wzmocniona poprzez formowanie i połączona sześcioma śrubami. Koło to ma albo szerszą standardową piastę z łożyskiem tocznym i plastikową zatyczką, albo wzmocnioną piastę i jest montowane przy użyciu dwudziestu kawałków stalowych sworzni 4 × 45. Zastosowanie tego koła dotyczy najcięższych ładunków do maksymalnego obciążenia 350 kg.

Średnice osi kół, na których montowane są koła:

W przypadku kół Ø140 i Ø160 średnica osi wynosi 15 mm. Dla wszystkich pozostałych kół, z wyjątkiem koła wzmocnionego Ø350, średnica osi wynosi 20 mm. Dla koła wzmocnionego Ø350 średnica osi wynosi 22 mm. W przypadku większości kół rozmiar osi pozwala na zastosowanie zarówno plastikowych, jak i metalowych kół tarczowych. Można go zatem zastąpić kołami z tarczą metalową w przypadku kół wyposażonych w tarcze z tworzywa sztucznego.