Kod: KAR_62_D7
Szafka z siedmioma szufladami na dokumenty w formacie A6 KAR 62D7
3 029,00 Zł bez podatku VAT
(3 725,67 Zł z VAT)
Szafka na dokumenty w formacie A6 z siedmioma szufladami (w każdej szufladzie znajdują się 2 przegródki). Wysokość 1250 x szerokość 440 x głębokość 600 mm. Korpus metalowy w kolorze jasnoszarym RAL 7035, szuflady w różnych kolorach, zamek centralny.
Kod: 132L
Metalowa szafka na dokumenty Bisley FCB24
1 202,00 Zł bez podatku VAT
(1 478,46 Zł z VAT)
Metalowa szafka dwuszufladowa, na dokumenty w formacie A6, szerokość 434, wysokość 159, głębokość 422 mm, zamek cylindryczny, różne kolory.
Kod: KAR_62_C
Szafka na dokumenty format A6 z jedną szufladą KAR 62C
754,00 Zł bez podatku VAT
(927,42 Zł z VAT)
Szafka na dokumenty w formacie A6, pojedyncza szuflada (w szufladzie znajdują się 2 przegródki). Wysokość 240 x szerokość 440 x głębokość 600 mm. Korpus metalowy w kolorze jasnoszarym RAL 7035, szuflada w różnych kolorach, zamek bębenkowy.
Kod: KAR_62_S6
Metalowa szafka kartotekowa Kovos KAR 62S6
3 756,00 Zł bez podatku VAT
(4 619,88 Zł z VAT)
Metalowa szafka kartotekowa z dwunastoma szufladami na dokumenty formatu A6, wysokość 1250, szerokość 438, głębokość 600 mm. Kolor korpusu jasnoszary RAL 7035.
Kod: KAR_62_C7
Szafka kartotekowa z siedmioma szufladami na dokumenty A6 KAR 62C7
3 110,00 Zł bez podatku VAT
(3 825,30 Zł z VAT)
Szafka kartotekowa z siedmioma szufladami na dokumenty formacie A6 (w każdej szufladzie znajdują się 2 przegródki). Wysokość 1250 x szerokość 440 x głębokość 600 mm. Korpus metalowy w kolorze jasnoszarym RAL 7035, szuflady w różnych kolorach, zamek centralny.
Kod: KAR_62_A
Metalowa szafka kartotekowa Kovos KAR 62A
550,00 Zł bez podatku VAT
(676,50 Zł z VAT)
Metalowa szafka kartotekowa z dwiema szufladami na dokumenty w formacie A6, wysokość 167, szerokość 438, głębokość 600 mm. Kolor korpusu jasnoszary RAL 7035.
Zorganizuj swoje biuro za pomocą kartotek A6
Kartoteki A6 do biura są niezbędnym narzędziem do organizacji i przechowywania ważnych dokumentów. Niezależnie od tego, czy jest to mała firma, duże przedsiębiorstwo, kancelaria prawna czy dział księgowości, kartoteki zapewniają efektywny i przejrzysty sposób przechowywania i wyszukiwania istotnych dokumentów.
Do wyboru w różnych kolorach i rozmiarach
Kartoteki są dostępne w różnych rozmiarach, materiałach i wariantach kolorystycznych, aby spełniały wszystkie Twoje potrzeby i lepiej dopasowały się do stylu biura. Dzięki kartotekom można porządkować i segregować dokumenty według różnych kryteriów, takich jak nazwisko, data, numer umowy lub inne istotne dane. To zapewnia szybkie i łatwe wyszukiwanie potrzebnych dokumentów, co oszczędza czas i zwiększa efektywność pracy w biurze.
Korzystna oferta przy zamówieniu większej ilości
W przypadku zapotrzebowania na większą ilość produktów, prosimy o kontakt. Nasi handlowcy przygotują dla Państwa korzystną ofertę dostosowaną do indywidualnych potrzeb. Zapytanie o produkty można również złożyć szybko i wygodnie za pośrednictwem naszego sklepu internetowego w zaledwie kilka kliknięć.
Profesjonalne i indywidualne podejście
Potrzebujesz pomocy przy wyborze odpowiednich produktów? Skontaktuj się z naszymi ekspertami, którzy doradzą Ci w wyborze najlepszych produktów dla Ciebie.